S&OP Planner
Doel van de functie
De S&OP Planner is verantwoordelijk voor het opzetten, begeleiden en continue verbeteren van het Sales & Operations Proces (operationeel en tactisch) voor Zijerveld. Van de Demand reviews, Supply reviews tot S&OP besluitvorming met als doel om een optimale balans te realiseren tussen de gewenste servicelevels, derving, versheid (THT), voorraadhoogtes (werkkapitaal) en optimale inzet van de beschikbare capaciteiten (overige kosten in de keten) in lijn met het budget. Belangrijk onderdeel van de rol is het coachen van de collega’s van planning, sales, marketing, sourcing, operations en finance om gezamenlijk te groeien in de integrale aansturing van de business. Daarnaast is het sturen op data cruciaal en vervul je een belangrijke rol in het ontwikkelen van de benodigde dashboards voor de juiste insights. Tot slot ben je operationeel verantwoordelijk voor een klein deel van ons portfolio voor een nauwe aansluiting met de dagelijkse business.
Wat is jouw positie in de organisatie
Je bent onderdeel van het Planning & S&OP team wat bestaat uit 16 collega’s met 2 focus gebieden: Hollandse Kaas en Buitenlandse Kaas. Binnen het team zijn 2 S&OP Planners actief die het totale portfolio overzien samen met de Supply Chain Planners en de Supply Chain Analist. Je rapporteert aan de Manager Planning & S&OP; zij is onderdeel van het Supply Chain team en rapporteert aan de Director Supply Chain.
Over jou
• Je hebt passie voor je werk en komt met een doel bij ons werken om jezelf te blijven ontwikkelen. Wat dat precies is, is voor iedereen verschillend.
• Je beschikt over een universitair werk/denk niveau in de richting van Supply Chain/Logistiek/Business of Finance met 2 tot 5 jaar relevante werkervaring.
• Je bent een verbinder die uitblinkt in proces denken, data en digitalisering en daarnaast analytisch is.
• Je overtuigt ons met goede communicatieve vaardigheden (Nederlands en Engels) en je bent een sterke persoonlijkheid met een positieve instelling.
• Je toont eigenaarschap, neemt besluiten en bent resultaat gedreven.
• Ook ben je zeer behendig met Excel, planning- en ERP systemen (Infor M3 en Demand Planner is een pre) en het gebruik van BI tools (Power BI is een pre).
Wat we bieden:
Een verantwoordelijke en zelfstandige functie in een organisatie die zich kenmerkt door een grote mate van betrokkenheid, dynamiek en fun.
Natuurlijk bieden we een goed salaris en arbeidsvoorwaarden, opleidings- en trainingsfaciliteiten en mooie loopbaan-perspectieven. Daarnaast staan wij bekend om onze prettige werksfeer en organiseren we veel leuks voor onze medewerkers, zoals evenementen, uitjes en sporttoernooien.
Over ons
Met meer dan 2500 verschillende Hollandse en buitenlandse soorten kaas op voorraad creëren wij dagelijks met een team van zo’n 650 enthousiaste mensen, miljoenen momenten van happiness voor consumenten in binnen- en buitenland. Aangevuld met kennis en inspiratie voorzien wij in de food experience van uiteenlopende klanten uit diverse verkoopkanalen. Dit doen we vanuit een autonome positie binnen Royal FrieslandCampina.
Meer informatie?
Voor inlichtingen over de functie kun je bellen met Kristel Lammers (Manager Planning & S&OP) via telefoonnummer 06-53259213.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Sollicitatieformulier
Voeg hier jouw motivatie en C.V. in de vorm van een Word-document toe.
De bestandsformaten die je kunt gebruiken zijn: .doc en .docx.
- Continuous Improvement (CI) Manager
- Monteur Technische Dienst
- SHE Manager/Coördinator
- HR medewerker
- Master Data Medewerker
- Product Owner B2B Webshop
- Senior Financial Controller
- Stagiair B2B Webshop Content
- Stagiair Crediteurenadministratie
- Stagiair Customer & Channel Development
- Stagiair Finance Process Improvement
- Stagiair Sales Retail NL
- Teamlead Purchase to Pay
- Commercieel Back Office Medewerker
- Customer Service Officer Export