Manager Marketing
Als Manager Marketing Lunch ben je verantwoordelijk voor het identificeren van groeikansen op basis van consument- en marktinzichten en de doorvertaling hiervan in de marketing strategie voor de lunch occasion. Je ontwikkelt sterke Marketing plannen voor onze (retailer) merken en brengt deze, samen met je team, in executie binnen de gehele consumer journey over alle touch points en kanalen heen. Je zet de juiste communicatie en activatie tools in (AtL/BtL) en zorgt voor een goed gevulde innovatie pipeline. Binnen het portfolio speelt het bouwen van sterke (retailer) merken, kwaliteit en verduurzaming (melkstroom & verpakkingen) een belangrijke rol.
Jouw positie in de organisatie
Je wordt onderdeel van het Marketing & Digital Sales Team, een energiek en leidend team. Je rapporteert aan de Manager Marketing & Innovation. Je geeft leiding aan een Product Group Manager en een Project & Innovatie Manager, samen vormen jullie het Lunch team. Naast je staat een Sr. Occasion Manager voor de Borrel occasion. Verder werk je natuurlijk nauw samen met je collega’s van bijvoorbeeld Sales, Finance en Inkoop.
Over jou
• We hechten veel waarde aan passie voor je werk en je komt met een doel bij ons werken. Wat dat precies is, is voor iedereen verschillend.
• Voor deze functie vragen wij een afgeronde HBO of WO opleiding
• Je bent strategisch en analytisch sterk, je zet de consument centraal, bent in staat cross-functioneel impact te maken, neemt de leiding en ownership, overziet complexiteit en denkt in oplossingen.
• Je overtuigt ons met een positieve can-do mentaliteit, een flinke dosis pragmatiek en natuurlijk leiderschap.
• Je vindt het leuk om je team te coachen en ziet het als een uitdaging om je teamleden te helpen in hun persoonlijke ontwikkeling.
• We vragen minimaal 5 jaar relevante Marketing ervaring in een commerciële omgeving (bij voorkeur met een track-record in FMCG). Verder beheers je de Nederlandse en Engels taal uitstekend.
Wat wij bieden
Een marketing lead rol waarmee je een verschil kan maken in een organisatie die zich kenmerkt door een grote mate van betrokkenheid en dynamiek. Je krijgt veel vrijheid voor eigen initiatief en je persoonlijke ontwikkeling vinden we belangrijk. In deze functie kun je hybride – dus zowel op kantoor als op afstand – werken.
Natuurlijk komt de functie met een goed salaris en arbeidsvoorwaarden, opleidings- en trainingsfaciliteiten en mooie loopbaanperspectieven. Daarnaast staan wij bekend om onze prettige werksfeer en organiseren we veel leuks voor ons personeel, zoals evenementen, uitjes of zelfs een voetbaltoernooi.
Over ons
Met meer dan 2500 verschillende Hollandse en buitenlandse soorten kaas op voorraad creëren wij dagelijks met zo’n 450 medewerkers, miljoenen momenten van happiness voor consumenten in binnen- en buitenland. Aangevuld met kennis en inspiratie voorzien wij in de food experience van uiteenlopende klanten uit diverse verkoopkanalen. Dit doen we vanuit een autonome positie binnen Royal FrieslandCampina.
Meer informatie?
Wil je solliciteren of heb je vragen over de rol, Zijerveld of de procedure? Neem dan contact op met Monique Kouwenhoven, Manager Marketing & Innovation, via 06 1006 0413 of m.kouwenhoven@zijerveldfood.nl. Jouw sollicitatie ontvangen wij graag per e-mail op werkenbij@zijerveldfood.nl of via onderstaand formulier.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Sollicitatieformulier
Voeg hier jouw motivatie en C.V. in de vorm van een Word-document toe.
De bestandsformaten die je kunt gebruiken zijn: .doc en .docx.