Manager Customer & Channel Development
Je doet je wekelijkse boodschappen en houdt van kaas, maar welke kaas moet je kiezen? Als Manager Customer & Channel Development heb je een strategische rol ben jij in de lead om data inzichten te vertalen naar commerciële kansen. En dit doe je voor onze verschillende kanalen, van Out of Home, Retail tot en met kaasspeciaalzaken. Je support onze Sales teams in de executie van de strategie door bijvoorbeeld de sales strategie en channel- en accountplannen mede te ontwikkelen. Je werkt intensief samen met onze belangrijkste klanten waar je een belangrijke category captain rol hebt. Je analyseert klant & kanaal data en geeft advies voor de (verse) kaas categorie. Je doet dit samen met 2 Customer & Channel Developers in je team en je geeft de benodigde support en coaching aan hen.
Jouw positie in de organisatie
In de data gedreven transformatie en de ambitie die we als organisatie hebben, heeft Customer & Channel Development team een leidende rol. Je wordt onderdeel van het Sales MT en werkt intensief samen met de Sales Director, de verschillende Sales teams, Marketing en Finance. Je leidt en coacht een klein team waar persoonlijke betrokkenheid en resultaten neerzetten belangrijk zijn.
Over jou
- We hechten veel waarde aan passie voor je werk en komt met een doel bij ons werken. Wat dat precies is, is voor iedereen verschillend.
- We vragen 5-8 jaar relevante werkervaring waarvan 2-3 jaar sales leadership ervaring, bij voorkeur binnen FMCG of een vers categorie.
- Je hebt een MSc of MBA opleiding afgerond.
- Je hebt sterke analytische vaardigheden en kan je inzichten vertalen naar een strategie.
- Je weet anderen in je ideeën mee te krijgen en beschikt over goede presentatie vaardigheden.
- Je wilt graag op zowel strategisch als tactisch niveau bezig zijn, vindt het leuk om met je voeten in de klei te staan en beschikt over executiekracht.
- Je vindt het leuk om een team te coachen en leiden.
Wat wij bieden
Een uitdagende en leidende rol in een organisatie die zich kenmerkt door een grote mate van betrokkenheid en dynamiek.
Natuurlijk komt de functie met een goed salaris en arbeidsvoorwaarden, opleidings- en trainingsfaciliteiten en mooie loopbaanperspectieven. Daarnaast staan wij bekend om onze prettige werksfeer en organiseren we veel leuks voor ons personeel, zoals evenementen, uitjes of zelfs een voetbaltoernooi.
Over ons
Met meer dan 2500 verschillende Hollandse en buitenlandse soorten kaas op voorraad creëren wij dagelijks met zo’n 450 medewerkers, miljoenen momenten van happiness voor consumenten in binnen- en buitenland. Aangevuld met kennis en inspiratie voorzien wij in de food experience van uiteenlopende klanten uit diverse verkoopkanalen. Dit doen we vanuit een autonome positie binnen Royal FrieslandCampina.
Meer informatie?
Wil je solliciteren of heb je vragen over de rol, Zijerveld of de procedure? Neem dan contact op met Joris Vogelpoel via 06 - 5528 1448 of j.vogelpoel@zijerveldfood.nl. Jouw sollicitatie ontvangen wij graag per e-mail op werkenbij@zijerveldfood.nl of via onderstaand formulier.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Sollicitatieformulier
Voeg hier jouw motivatie en C.V. in de vorm van een Word-document toe.
De bestandsformaten die je kunt gebruiken zijn: .doc en .docx.
- Coördinator Technische Dienst (40 uur per week)
- Monteur Technische Dienst
- (Jr.) Account Manager New Business
- Account Manager Kaasspeciaalzaken
- Commercial Controller
- Customer Service Medewerker
- Finance & Administratie Medewerker
- Product Owner B2B Webshop
- Stagiair B2B Webshop Content
- Stagiair Crediteurenadministratie
- Stagiair Customer & Channel Development
- Stagiair Finance Process Improvement
- Stagiair Sales Retail NL
- Supply Chain Controller