Junior ICT Support Medewerker

Zijerveld is dé binnenlandse en buitenlandse kaasspecialist van Nederland.

Met meer dan 2500 verschillende Hollandse en buitenlandse soorten kaas op voorraad leveren wij aan klanten in binnen- en buitenland en aan diverse verkoopkanalen. Zijerveld richt zich met name op private labels, eigen merken en vier assortimentspijlers: Noord-Hollandse Gouda, Boerenkaas, Buitenlandse kaas en Geitenkaas.

Vanuit een autonome positie binnen Royal FrieslandCampina werkt Zijerveld aan de groei van de kaasmarkt en het verhogen van het rendement op de kaascategorie voor haar klanten. De cultuur binnen Zijerveld laat zich omschrijven als klant- en marktgericht, pragmatisch, ambitieus, proactief en no-nonsense. Zijerveld telt ruim 375 vaste medewerkers.

Voor uitbreiding van onze ICT-afdeling zoeken wij een:

Junior ICT Support Medewerker m/v (40 uur per week)

Ben jij goed in het analyseren van problemen en ben je handig met ICT?
Vind je het belangrijk dat mensen vriendelijk en correct geholpen worden?
Dan willen wij jou als collega.

De belangrijkste taken & verantwoordelijkheden?

Helpdesk
Je levert eerste en tweedelijns support aan onze interne klanten (productie- en kantoorwerkplekken). Je registreert de calls, je lost problemen op en bedenkt work-arounds.

Visitekaartje van het bedrijf
Als Junior Support Medewerker zorg je ervoor dat inkomende calls van klanten zo goed en snel mogelijk afgehandeld worden. Klanten verwachten snel en correct geholpen te worden, ook als ze wat minder tevreden zijn. Er wordt daarom van je verwacht dat je vriendelijk en klantgericht bent en dat je ervoor zorgt dat de dienstverlening als meer dan prettig wordt ervaren.

Intern systeembeheer
Naast het verlenen van support aan klanten, werk je ook mee aan uitbreidingen en verbeteringen van onze eigen IT-inrichting. Je installeert nieuwe PC’s en smartphones en lost onze interne incidenten zelfstandig op.

Oftewel... Wat voor werkzaamheden kun je verwachten?

  • het aannemen en beantwoorden van eerste en tweedelijns calls van klanten (zowel per telefoon als per e-mail);
  • prioriteren van calls: vaststellen ernst en impact;
  • reproduceren van de calls;
  • zinvolle ‘work-arounds’ bedenken;
  • beheer van administratieve systemen voor de bedrijfsvoering.

De ideale kandidaat?

  • beschikt over minimaal een afgeronde Mbo-opleiding richting ICT;
  • heeft goede kennis van Windows operating systemen en MS Office;
  • beschikt over goede beheersing van het Nederlands.

Wij zijn op zoek naar een klantgerichte, communicatief vaardige, zelfstandige, flexibel en proactieve collega met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Wat biedt Zijerveld als werkgever?
Een afwisselende en uitdagende functie in een organisatie, die zich kenmerkt door een grote mate van betrokkenheid en dynamiek. Je komt te werken in een gezonde en groeiende organisatie waar een prettige werksfeer heerst.

Daarnaast bieden wij je een goed arbeidsvoorwaardenpakket met een marktconforme inschaling.

Meer informatie?
Voor inlichtingen over de functie kun je bellen met Rob Wijnants (ICT Manager) via telefoonnummer 0172-630124. Jouw sollicitatie ontvangen wij bij voorkeur per e-mail op werkenbij@zijerveldfood.nl of via onderstaand contactformulier.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.

Sollicitatieformulier

Voeg hier jouw motivatie en C.V. in de vorm van een Word-document toe.
De bestandsformaten die je kunt gebruiken zijn: .doc en .docx.





Opmerkingen

(velden met * zijn verplicht)

Wilt u meer weten over werken bij Zijerveld

Bel ons op (0172) 63 01 00 | Stuur ons een bericht