Customer Service Medewerker Out of Home & Retail

Deel vacature

Je gaat lekker uit eten en sluit je diner af met een goed gevuld kaasplankje, je bent onderweg en haalt een lekker broodje kaas bij een kiosk of je nodigt je vrienden in het weekend uit en presenteert een borrelplank met de lekkerste kaasjes. En wat is er dan leuker dan dat jij er een belangrijke rol in hebt gespeeld dat je nu deze kaas kunt eten? Als Customer Service Medewerker zorg jij ervoor dat onze lekkere kaas bij bijvoorbeeld Sligro, Hanos, Plus en Jumbo beschikbaar is.

Je zorgt ervoor dat het hele proces van order tot levering vlekkeloos verloopt door goed te schakelen met verschillende afdelingen. Werkzaamheden die hier bijvoorbeeld bij komen kijken zijn het invoeren en controleren van orders en klanten te woord staan of actief te bellen. Ook verwerk en volg je klachten, retouren en eventuele naleveringen op. Ten slotte bewaak je de voortgang van het orderproces en lost(dreigende) verstoringen op.

Jouw positie in de organisatie
Je wordt onderdeel van het Customer Service team bestaande uit bijna 20 collega’s. In het Customer Serviceteam werken we in 3 clusters; Classic Retail, Modern Retail & Out of Home en Wholesale & International Markets. Dagelijks werk je intensief samen met je 4 andere Customer Service collega’s van het team en de Account Managers en Sales Assistenten van Out of Home. Als Customer Service team willen we graag van elkaar leren en vinden we persoonlijke betrokkenheid en fun in (en buiten) ons werk erg belangrijk!

Over jou
- Je hebt passie voor je werk en komt met een doel bij ons werken om jezelf te blijven ontwikkelen. Wat dat precies is, is voor iedereen verschillend.
- Je hebt een afgeronde MBO opleiding richting commercie of ervaring in een soortgelijke functie, ervaring binnen de FMCG is een pre.
- Je hebt goed communicatieve vaardigheden en bent sterk in het bouwen en onderhouden van relaties.
- Je staat bekend om je accurate manier van werken.
- Je hebt ervaring met het MS Office pakket.
- Je bent commercieel georiënteerd / geïnteresseerd.
- Je beheerst de Nederlandse taal, Duits en/of Frans is een pre.
- Je bent leergierig en wilt graag (nog) meer leren over kaas.

Wat wij bieden
Een afwisselende functie in een organisatie die zich kenmerkt door een grote mate van betrokkenheid en dynamiek. Je kan hybride - dus zowel op kantoor als op afstand - werken.

Natuurlijk komt de functie met een goed salaris en arbeidsvoorwaarden, opleidings- en trainingsfaciliteiten en mooie loopbaanperspectieven. Daarnaast staan wij bekend om onze prettige werksfeer en organiseren we veel leuks voor ons personeel, zoals evenementen, uitjes of zelfs een voetbaltoernooi.

Over ons
Met meer dan 2500 verschillende Hollandse en buitenlandse soorten kaas op voorraad creëren wij dagelijks met zo’n 450 medewerkers, miljoenen momenten van happiness voor consumenten in binnen- en buitenland. Aangevuld met kennis en inspiratie voorzien wij in de food experience van uiteenlopende klanten uit diverse verkoopkanalen. Dit doen we vanuit een autonome positie binnen Royal FrieslandCampina.

Meer informatie?
Wil je solliciteren of heb je vragen over de rol, Zijerveld of de procedure? Neem dan contact op met Niels Broxterman, Manager Customer Service, via n.broxterman@zijerveldfood.nl of 06 1396 7594. Jouw sollicitatie ontvangen wij graag per e-mail op werkenbij@zijerveldfood.nl of via onderstaand formulier.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Sollicitatieformulier

Voeg hier jouw motivatie en C.V. in de vorm van een Word-document toe.
De bestandsformaten die je kunt gebruiken zijn: .doc en .docx.

    Opmerkingen

    (velden met * zijn verplicht)

    Customer Service Officer Out of Home & Retail

    Wilt u meer weten over werken bij Zijerveld

    Bel ons op (0172) 63 01 00 | Stuur ons een bericht