Customer Collaboration Manager

Deel vacature

Als Customer Collaboration Manager speel je een essentiële rol in het opzetten en optimaliseren van onze supply chain en logistieke processen voor bestaande en nieuwe klanten en producten. Je maakt hierbij steeds de afweging tussen de behoeften van en afspraken met klanten en interne mogelijkheden om zo de optimale service tegen de laagst mogelijke kosten te realiseren. Je bent verantwoordelijk voor het bouwen en onderhouden van professionele relaties met onze klanten. Je zorgt ervoor dat je onze logistieke performance end-to-end monitort en evalueert. Op basis van je analyses leidt je proactief end-to-end optimalisatie projecten met supply chain, commercie en de klant.

Jouw positie in de organisatie
Je wordt onderdeel van het Customer Service & Collaboration team dat bestaat uit 3 Customer Service teams en naast jou nog een Customer Collaboration Manager die zich focust op systeem- en procesoptimalisaties. Je rapporteert in jouw rol aan de Manager Customer Service & Collaboration. Naast je collega's binnen Customer Service & Collaboration werk je ook nauw samen met commercie en supply chain om zo samen de agenda te leiden.

Over jou
- We hechten veel waarde aan passie voor je werk en komt met een doel bij ons werken. Wat dat precies is, is voor iedereen verschillend.
- Je vindt het leuk om te werken in een complexe en dynamische omgeving en je wilt hier impact maken.
- Je beschikt over sterke verbindende en communicatieve vaardigheden en je bent een gesprekspartner voor commercie, supply chain en de klant.
- Je bent analytisch en kan je inzichten op een effectieve manier vertalen naar de business.
- Je beschikt over executiekracht.
- Je wilt graag (nog) meer leren over (de wereld van) kaas.
- Je hebt een relevante HBO of WO studie afgerond.
- Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring waarvan 1 jaar binnen Supply Chain, bij voorkeur binnen FMCG.

Wat wij bieden
Een uitdagende rol waarin je een belangrijke schakel bent tussen supply chain, commercie en de klant. Je komt in een organisatie te werken die zich kenmerkt door een grote mate van betrokkenheid en dynamiek .Je krijgt veel ruimte voor eigen initiatief en jouw persoonlijke ontwikkeling vinden we belangrijk.

Natuurlijk komt de functie met een goed salaris en arbeidsvoorwaarden, opleidings- en trainingsfaciliteiten en mooie loopbaanperspectieven. Daarnaast staan wij bekend om onze prettige werksfeer en organiseren we veel leuks voor ons personeel, zoals evenementen, uitjes of een voetbaltoernooi.

Over ons
Met meer dan 2500 verschillende Hollandse en buitenlandse soorten kaas op voorraad creëren wij dagelijks met zo’n 450 medewerkers, miljoenen momenten van happiness voor consumenten in binnen- en buitenland. Aangevuld met kennis en inspiratie voorzien wij in de food experience van uiteenlopende klanten uit diverse verkoopkanalen. Dit doen we vanuit een autonome positie binnen Royal FrieslandCampina.

Meer informatie?
Wil je solliciteren of heb je vragen over de rol, Zijerveld of de procedure? Neem dan contact op met Niels Broxterman, via 06 - 1396 7594 of n.broxterman@zijerveldfood.nl. Jouw sollicitatie ontvangen wij graag per e-mail op werkenbij@zijerveldfood.nl of via onderstaand formulier.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Sollicitatieformulier

Voeg hier jouw motivatie en C.V. in de vorm van een Word-document toe.
De bestandsformaten die je kunt gebruiken zijn: .doc en .docx.

    Opmerkingen

    (velden met * zijn verplicht)

    Customer Collaboration Manager

    Wilt u meer weten over werken bij Zijerveld

    Bel ons op (0172) 63 01 00 | Stuur ons een bericht